Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Wednesday 22 June 2011

Jemputlah aku jika waktunya tiba

Sayang.. Aku sedang mempersiapkan diri Membentuk hati supaya kelak menjadi yang terindah buatmu Belajar dari Siti Hajar yang dengan sabar dan Tanpa mengeluh menghadapi segala dugaan yang Allah berikan Belajar dari Siti Khadijah yang setia dan Tanpa lelah menemani Rasulullah dalam perjuangannya Belajar dari kekasih yang setia menunggui Arjuna Belajar dari Raihana yang tak lelah mencintai dan memberi ketulusan pada suaminya Dan belajar pada isteri-isteri teladan yang lain Yang suatu masa akan aku tanamkan pada diriku Sayang.. Akan aku simpan kesucian cintaku untukmu Untuk engkau yang nanti akan memberi cinta Dan ketulusan serta perlindungan padaku Untuk engkau yang telah Allah gariskan menjadi sebahagian dariku Kerana aku potongan tulang rusukmu Sayang.. Aku selalu berdoa sehingga nanti aku menjadi isteri solehah yang setia Dan dengan tulus mengabdikan hidupku untukmu keranaNya Sayang. Jemputlah aku jika waktunya tiba dan aku akan setia menunggumu..

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi