Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Friday 20 May 2011

Message yang x smpt dihntr ..

Assalamualaikum..
whai cik Andy orang yang sntiasa tersengih2 bila bercerita bab novel..
sewaktu anda membaca mecez ini ..
dengan serta merta anda telah merosakkan smpul yang terikat kemas di mellbox anda..
smpai hati awak rosakkan mcez yg sy taip cntik2 nie !! 
okay ..di sebabkan awak dh rosakkan mcez yg sy buat khas sbgai memperingatii diri saya yang sedang jauh ini ..
saya nak knekn denda kt awak !
tapi awak kne plih antra ketiga2 dnda nie.. 


okep ..
denda yang pertama ..
lepas je awak chat dgn sy nanti..
awak kne ckp bye and take care 
kalau awak anggap saya kawan awk .. 
mknanyaa kte hnya kawan smpai bile2 ..


denda yang kedua ..
lepas je awak chat dengan saya nanti..
awak kne ckp bye , miss u n take care ..
kalau awak anggp sy shbt baik awk ..
mknenye awk hnye akn jmpe sy d fb atau d cb p2u sahaja ..


denda yang ketiga ..
lepas je awak chat dengan saya nanti..
awak kne cakap bye . take care .. miss u n lve u..
kalau awak anggp saya kekasih awak ..


awak kne pilih antra ketiga-tiga denda nie..
tak sabar saya nk bce denda yang no tiga tuu..
saya harap awak akan segera lkukannya ..
sbb sy mmg xsbr..


salam sayang ..
     DC

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi