Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Sunday 8 May 2011

Wish You Back To Me :D

izinkan aku kembali ke duniamuu..ntok mengamblikn snyuman di bibirmuu..
ntok kesekian kali..izinkan aku mntp wajah redupmuu..ntok mengemblikn smngt yg telah pudarr..sjk kite terpisah..
izinkan aku mngucapkn kte2 keramat kpdamuu..menandakn aku sngt2 memerlukn mu saat ini..
izinkan aku menceriakn hari2muu..kerana aku bgtu mngerti..kau juga memerlukn ku..
disini ingin ku coretkn stu madah..
yg akn mmbwa kesan indah d hti..
sbgaimna telah ku ukirkn nmamuu kekal d sniee *hati
sayang..sesungguhnya aku mcntaimuu..
sekiranyaa drimuu benar2 ingin kmblii kpdakuu..
ntok mnymbung ksh cnta yg trhntii..
im me n say eu lve me too <3
sekian .. 
salam sygg dc..
assalamuaalaikumm..


saya cintakan awak ! cyelaa sygg..sy sdg jujo..sy rndukn awk !

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi