Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Saturday 14 May 2011

Tutorial : Hilangkan Word Verification

Assalamualaikum .. xpnh2 kn dc wt tutorial kt snie? hehe.. tp sbrnnyee sje je boring2 nk wt tutorial niee..
ciikguu tate..lau kte tlg org..nnt org tu tlg kte balik,,,kongsi2 ilmuu niee mmg adat kn?
sharing is caring gtuuu
so..meh kte bljr sme2..
step 1:as usually..klik design ye ..klik tab setting .. 


n after dat , kluar mini tab lagi kn?klik tab commnt yee..


lps tu..scroll p bwh..smpai jmpa bndee niee..okay? :P


yg dy tlis show verifiction tuu..tukar kpda "no"yee..
then save..sng je kn? eheheheh ..
ok..
trma ksh bljr dgn dcc..
hope korg heppy..even dc tw korg mmg dh pro..
assalamualaikum..
crdt : jehan syehnaz <3

atokk..kempunan kepcii laa.. huwaaa.. jom2..kte pakat mam kepci sesame..












No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi