Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Thursday 5 May 2011

Iklan : Perintah Diktator Cinta

Assalamualaikum ,
as usually . stiap blog mstila kne ad iklan kn? ehe . ok skrg iklan kdua sy ialah novel Perintah Diktator Cinta .
sound interesting kn? ehe . yep ! mmg interesting ! hasil karya encik Wazrul Shah . 
kpda kengkawan yg always support dy . keep it up ea? support dy trus-trusan n jgn lpe beli novel dy ! 
nnt kte wt prjumpaan rmai2 yee .. 
n jgn lpe follow fb dy ! http://www.facebook.com/wazrulshah . 
Diharap semua org akn trus support nvel2 dy .. n support hsil2 pnulisn dy n kwn2 dy ! dccc sygggg korg ! 
kepada semua yg nk bcee crita prmulaan yg cik ws promotee niee .. silaaa beri emel kpdaa pnulis yee ! n dy akn srta mrtaa msokkn nma anda ! cpt2! tmpt adlh trhad ! 
ntok sesape yg nk bce cerpen .. klau bored2 ..
mcm biase ! 
* klik button blog dsblh kiri atas ! 
enjoyyy yeaaa :D
n sesape yg brmnt nk  beli bajuu ciptaan cik wazrul shah "ajarkan aku subjek cinta" sila beri nmee di fb wazrul shah yee ! harap maklum !
AJARKAN AKU SUBJEK CINTA & PERINTAH DIKTATOR CINTA

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi