Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Friday 20 May 2011

You Need To Be Strong Now .

kecewa?
yee..itula prktaan yg bleyh sy ucpkn skrg..
setelah mslh smkin berat menimpaa..
dn hrpn dmi hrpn dc tanamkn..
akhirnyaa smuanya terleraii ..
dgn hnya stu prktaan ..
"kawan"..
yee..
dn mulai skrg ..
dh tibaa msaa dc kne mlngkh kuat ..
buat ap kita mcntai org yg x mcntai kita? 
kita jge yg merana .. 
buat ap kite mnbur benih harapan kalau smuanya hnya sia2? 
dc..
awk xley nangis lagi..sbb awk dh ckop mnangisi smuanya..
biarla awk kspian..
drpd dtmni dgn tangisan .. 
bkn awk yg mnyiakan cnta dy ..
tp dy .. 
bkn awk x syg..
tp dy .. 
skrgg..dcc..eu need to be strong now..
brpijakla pda bmi yg nyta ..
pgg stu prktaan yg aknn mmbwtkn awk lbh tabah ..
'HE HATE EU ..N DIA HNYA ANGGP KTA KWN" 
lbh baik tw skrg..dr nnt kn?
neway tnx kpdaa smuaa.. 
beforee dat .. 
dc ad stu surat yg dc smpt tulis wktu brcnta dluu..


cintamu bagaikn cahaya pelangi yg indah menawan , 
menghiasi rembulan di malam dingin .
setiap detik yg terakam , mengmbarkn btpa cnta nya kamu pada aku..
setiap prktaan yg kau ucpkan..smkin mmbwtkn aku jatuh hati kpdamuu..
drpd kwn .. brtukar kpda syg ..dr syg brbh kpda cntaa..
sungguh kuat formula cntamuu..
mndidik ku ntok mngnl erti cnta bagaikn seorg guru .
yea . guru ntok subjek mu sndri ..
biarpn bbr mu tak prnh kta syg ..nmun htimu x selaras dgn bbrmuu ..
yea.. htiku hnya snggup brbisik prktaan rnduu..tpi sukar ntok trluah di bbr ..
stiap mlm ku nntkn pnggl yg bisa mmbwt jiwa ku getar rancak ..
mnghngtkn cnta yg sdg mekar.. 
bgaikn bunga yg kembang bugar.. 
tanpaa kata2 prejudis ..
tnpa kta2 yg mnykitkn hati..
hbgn kta trus menghiasi stiap ary2 mndtg..
adakah ini cinta yg sbnr2nya?
atau mainan khdpn yg akn mmbwa ke kisah pnghujungnya?
pengakhiran kisah tnpa ttik noktah?
biarpn brlkuunya tsunami dasyat ..
menambahkn ribt yg akn mlnda dunia johor dn slngore ..
shngga mengegarkn dnia singapore . 
aku tetap mcntaimuu ..
ucapkan kau rindu ..
untuk menghilangkah kegelisahan di hati..
kerana sememangnya aku hnya mencintaimuu..

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi