Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Sunday 15 May 2011

Puisi untuk kekasih

sayang.. stiap kali trngtkn drimuu..
titisan air mtaku terus menglir..
membuktikn sbgaimna aku mrinduimu sbgai kekasih..
stiap kali titisan hujan turun ke bumi..
sntisa mengenangkn kmbli ksh dukaa kita.. dn trus mmbri hrpn ntok aku terus menantimu biarpn hkikatnya..
aku telah kehilanganmu..
aku mrinduii ksh ktaa..sbgaimna kau amat membncikn kisah itu..dgn renungan mtamuu yang indah,,
sbgaimna kau mngucpkn kta2 cntamuu yg sntisa mmbwt aku mrinduimuu..
bilakah aku akn mnemui pnmat pnantian ini?
menanti untuk terus brada di hatimuu..tnpa keduduknku tidak goyah sdkitpn..
aku mrinduii snyumanmuu..dn snyuman yg sntisa trgaris d bbr mnismuu..
mnantii untuk terus snyuman ituu wujud,.menandakan kau bhgia ketika brsamakuu..
sayang..ketika kau memberikn aku smngt untuk terus kuat melangkah..
aku bangun dari tidur yg lena..krna disaat itu..
hatiku merasa tenang dn dmai..
bilakah akn aku rsa kdamaian itu lg?
sungguh aku brsa slmt ketika brsmamuu..
mnmbhkn butir2 cintaa yg ada trsisa d hti akbt kkcewaan ku yg dluu..
krna sirna ituu..
aku trus brsmngtt..mngubat hati yg lukaa..untuk kuberikn pdamuu..
sungguh aku sangat-sangat mencintaimuu..
sudikah kau menghrungi ujian cnta brsmaku?
sudikah kau mcntaiku dn memiliku aku sbgai kksh mu?
sudikah kauu brsma akuu..meneruskn bibit cinta trdhlu?
mnymbung ksh cnta kita shngga tamatnya?
tika aku bhgia...kau akhirnya prgii..
jnji yg kau tuturkn,,,hnya kngn yg hrus aku imbas..
puisi inii untukmu..sbgai tnda cnta yg kekal dhti..
dr baris ke bariss ayt ini..
sngt mengmbrkn..
btpa.aku mcntaimu..


love you once ,
love you still ,
always have , 
always will <3 
i love you .




coretan : chika smile toshimoshi. 

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi