Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Thursday 7 April 2011

My loves

first in my heart mstila my parents !

Hee~ pkai bese2 jee.. al maklum laa.. nk g mndiii .. ngee~ slmbe je tme tu wlaupn sjukk smpai ke tulang !
so inila my mummy n daddy !
amcm..sme tnggi kn? cute x? aha !


and yg second ~
errr ..
xde kot..mmg la ad cntkn seseorg .. ttpi org tu xnk trme ktee..
n xnk kusutkn kple dy sbb ktee..
dy xnk cntck ktee..
n dy break dgn kte sbb SPM.. n nk kte muhasabh dri..
bkn xcnta..
tp dh puas mngemis cntaa..trse dri hinaa..krne prmpuan mncri lelaki..
mngkin dy x cntkn ktee..lbh baik undur dri..



and yg last skali my bestiee ! opss.. xley showw.. coz trlalu rmai ! 
heee~


so snyumla slagi buleyh sblom nikmat snyuman di trik kmbli ..
gmbrala slgi msh hdupp..krna kgmbraaa yg plg nikmat ialah kegembiraan d hti dn djwaa.. 
syngila sbuah prshbtn dn hrgai la sbuah prhbgn ..
plg pntg ! syngila kluarga anda krna ianya anugerah yg plg brhrgaa.. slm sygg..dcc

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi