Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Friday 15 July 2011

Sehening Kota Melbourne




Di saat mahligai indah sedang dicipta .. semuanya terhenti gara-gara satu peristiwa.
Peristiwa yang hampir meragut mahkota yang paling berharga buat dirinya. Igauan kelmarin dan kekecewaan membuatkan dia membawa diri ke Melbourne.

Kota Melbourne yang asing menjadi kawasan di mana ketenangan boleh dicari . Sementelah meneruskan pembelajarannya di Univerisity Of Melbourne.

Namun, ketenangan itu hanya sementara.. Masalah semakin menjerut diri apabila dirinya dipaksa berkahwin dengan Adham. Lelaki yang tidak pernah dicintainya.

Kesedihan diri terasa semakin pedih di atas kehilangan insan yang amat disayanginya. Mampukah Adham mengubat kelukaan hati Marini?

Kehidupan yang dilaluinya bersama lelaki yang telah sah menjadi suaminya tanpa cinta semakin menghimpit diri kerana kebencian yang dipendam kepada lelaki itu yang dikatakan cuba mengambil kesempatan terhadap dirinya.

Mampukah Marini mencintai Adham?

seheningkotamelbourne.blogspot.com
atau di p2u dengan nama pena Alisya Syakira.

3 comments:

Anonymous said...

oh review rupanya..lama betul tak masuk p2u..
rindu samanyaaaaa..

DC said...

alolo .. lma ke lia? nnt msok ye? yes .. nie review ntok nvel dc yg tbru dgn nma pena Alisya Syakira . bleyh bce dkt blog seheningkotamelbourne.
ataupn di p2u. tp p2u lmbt skit..
kt blog cpt . dh smpai bab 6 dh ..

ainnmi said...

akak, ni emel saya : aenn_ice@yahoo.com
cepat tau invite saya. can't wait to read SKM :)

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi