Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Thursday 15 March 2012

Buat gadis yang masih mencurigai diri ini

Assalamualaikum,
wahai gadis, sengaja i use my blog untuk explain to you. sbb rsanya anda mmg slalu stalker saya.
Me and him dah tak ada apa-apa . Now he back to you right ? then selamat berbahagia.
I know you dah trsnyum. I know you dah bahagia. i doa you sucess dalam hidup you. tak berguna i doa buruk2 untuk you. I bukan you. Go on and hiduplah dengan janji-janji itu. I wish you the best life.
Kata-kata tomahan yang telah saya terima dari semua rakan-rakan anda saya anggap sebagai pembersih jiwa saya. Tak prlu berdendam. Saya mungkin diuji saat ini. Ingatlah, sekarang anda dah dapat apa yang anda nak . Trust him as well he do to you. Hargainyaa dan sayang dia dengan seikhlas hati. I know you love him alot . Its okay, saya lebih mencintai allah . Kerana allah dah beri yang terbaik untuk saya.
statement yg ingin saya tekankan : saya bukan penipu :)

sebab saya tak pernah tipu anda. kalau saya nak tpu , i wont explain to you anything. No need untuk curiga dengan saya lagi. Saya akan lenyapkan segala rasa yang ada demi kebahagiaan dia. Bukan nak bagi ayat pasrah, tetapi saya benar-benar ikhlas dan redha dengan kehendak anda. Allah dah tetapkan yang terbaik untuk saya. He's change. Dan perubahannya itu merupakan perubahan yang baik. Jadi, pls jaga dia baik2 lebih dari kamu jaga diri kamu sendiri. satu lagi , sbgai prmpuan jga mlut kamu. mlut kamu lebih bisa dari mata pisau. and the more you hurt people , you akn trima balasannya. hanya dalam masa sesaat, kbhgiaan kamu akan di tarik balik. walau marah mana pun, bersabar lah . I msh hormat you sbb you manusia mcm i.

thats all from me.
tolong jangan curiga dia lagi. Selamat bahagia dan selamat menjalani hdup dgn barakah allah.

Tulus ikhlas ,
DC CHIKA

No comments:

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi