Welcome To My Blog Buddy .Be My Follower keyh :D
Peringatan daripada penulis!
Selamat membaca saya ucapkan kepada yang hadir! Iklan sebentar : Nantikan kedatangan cerpen"Isteriku Menantu Cadangan!" dan "Ya Sayang, Saya Sudi!" di penulisan2u.my. Saya hargai pembaca semua. Boleh tambah saya di facebook anda. Saya tak makan orang :p :)

Monday 26 March 2012

Doaku Untukmu Sayang


Kasih..
andai malam ini merupakan malam terakhir aku melafazkan kata-kata yang tak mampu ku ucapkan suatu ketika dulu .. Maka terimalah sayang .. Terimalah salam cinta ini buat kali yang terakhir.. dan maafkan lah aku kerana tidak mampu menuturkannya lagi.

Seandainya malam ini benar-benar malam yang terakhir aku ..
tak mungkin aku terkilan lagi sayang . Sungguh tiada penyesalan lagi .. Kerana hati aku mulai tenang .. apabila kau juga mengetahui, kasih dan sayang aku tak pernah pudar walau sedikitpun..

Di sini aku titipkan satu pesanan buatmu dan juga lagu untuk kau mengingatiku.. Jika rindu itu masih bersisa buatku, ingatlah tentang kenangan kita masa dulu :) Janganlah dihapuskan kenangan yang ada , kerana khuatir , kau juga akan tersiksa..
Jadi angin , tolong sampaikan pesanan ini buat si kekasih hati , khabarkan kepadanya, aku juga merinduinya :)

Kau mahu apa pasti kan ku beri,
Kau minta apa akan ku turuti,
Walau harus aku terlelah dan letih,
ini demi kamu sayang...

Aku tak akan berhenti.. menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi..
bahkan bila aku mati.. ku kan brdoa pada ilahi ..
tuk satukan kami di syurga nanti..

Tahukah kamu apa yang ku pinta?
Di setiap doa sepanjang hariku..
Tuhan tolong aku.. Tolong jaga dia..
Tuhan aku sayang.. Diaa..

Aku tak akan berhenti.. menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi..
bahkan bila aku mati..
ku kan brdoa pada ilahi ..
Tuk satukan kami di syurga nanti..

p/s : Saya mencintai kamu seperti lagu ini, dan inilah doaku buatmu .
Okay , enough jiwang . :D




1 comment:

Razil Tahir said...

agak lah... jiwang gila..
tapi touched juga baca..
make sure si dia baca nie okay? :)

Post a Comment

Copyright by Chika Smile Toshimoshi